Dziękujemy za zapisanie się do naszego newslettera. Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość weryfikacyjną.
E-Sklep Holiday online Pogoda Live Holiday Park & Resort

Rezerwacje

Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 i od tej godziny Gościom udostępniane są Domki i Apartamenty. Gość może zameldować się przed godziną 16:00 online lub w Recepcji Ośrodka.  Koniec doby hotelowej przypada na godzinę 10:00 i do tej godziny należy się wymeldować. Zachęcamy do meldunku online w celu skrócenia procesu obsługi.

Goście posiadający wykupiony pakiet VIP mogą zameldować się już od godziny 13:00 i wymeldować do godziny 12:00.

Tak, aby założyć rezerwację przez stronę należy wejść na https://rezerwuj.holidaypark.pl/, a następnie wybrać termin, Ośrodek oraz rodzaj zakwaterowana i podążać za wskazówkami. Wyjątek stanowią rezerwacje w terminach specjalnych lub w ramach specjalnych promocji, których można dokonać wyłącznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 735 200 800.

Nie, konsultanci BOK dysponują dokładnie takimi samymi terminami, jakie są widoczne w systemie rezerwacji na stronie https://rezerwuj.holidaypark.pl/.

Domek przeznaczony jest dla 9 osób, w tym maksymalnie 6 osób dorosłych. W przypadku Apartamentu są to 4 osoby, w tym maksymalnie 3 osoby dorosłe. W Domku dostępne są dwie sypialnie na górze i rozkładana sofa w salonie, a w Apartamencie znajduje się łóżko dwuosobowe oraz rozkładana sofa w salonie.

Lokal zostanie przydzielony automatycznie, a jego numer zostanie wskazany podczas zameldowania w Recepcji. W przypadku automatycznego przydziału lokalu podczas składania rezerwacji nie ma możliwości otrzymania z wyprzedzeniem jego numeru.

Zachęcamy do wykupienia opcji wyboru obiektu w cenie dostępnej w Cenniku, jeśli zależy Państwu, aby Domek lub Apartament znajdował się np. blisko restauracji lub innych punktów gastronomicznych albo miał bezpośredni widok na place zabaw.

Domyślnie po założeniu rezerwacji w systemie przypisujemy do niej jedną dorosłą osobę – właściciela rezerwacji.

Listę Gości można edytować, korzystając z naszej aplikacji mobilnej przed lub w czasie meldunku online, a także podczas zameldowania w Recepcji. Liczba Gości zostanie wtedy zaktualizowana o wszystkie wskazane przez Państwa osoby dorosłe (z uwzględnieniem limitów: maksymalnie 6 osób dorosłych w Domku i maksymalnie 3 osoby dorosłe w Apartamencie).

Na opłaty składają się: opłata za nocleg, opłata za przygotowanie lokalu, opłata za media, opłata eksploatacyjna, opłata klimatyczna oraz opłaty za wybrane przez Państwa udoskonalenia. Do wpłat doliczana jest kaucja zwrotna, której rozliczenie następuje maksymalnie do 14 dni po zakończeniu pobytu

Kaucja jest zabezpieczeniem dla Holiday Park & Resort na wypadek ewentualnych szkód wyrządzonych przez Gościa podczas pobytu w Apartamencie lub Domku. Kwotę wpłaconej kaucji można też rozliczyć na wykorzystywane podczas pobytu w Ośrodku zakupy w Barze, Bistro, Beach Barze oraz Kawiarni, a także w wybranych automatach w strefie gier. Na koniec pobytu z kaucji pobierana jest opłata za media, za ewentualne powstałe szkody oraz nieuregulowane podczas pobytu zakupy.

Z kaucji nie można wykupić wyżywienia w Restauracji. Nie służy ona także do opłacania udogodnień takich, jak np. parking, grill, opłata za zwierzę itp.

Wystawienie faktury VAT na firmę możliwe jest dla rezerwacji: 

  • standardowych bez bonów turystycznych;
  • z wykorzystaniem vouchera z Pakietu Pobytów (tylko na NIP firmy wskazany przy zakupie danego Pakietu Pobytów);
  • z wykorzystaniem vouchera firmowego (na dowolny NIP wskazany w procesie rezerwacji);
  • z wykorzystaniem vouchera hurtowego (tylko na NIP firmy wskazany przy zakupie danego pakietu voucherów hurtowych).

Wystawiamy jedną fakturę VAT do jednej rezerwacji. Chęć otrzymania faktury na firmę należy zgłosić przed rozpoczęciem procesu rezerwacji w BOK lub wskazać dane na stronie. Fakturę imienną możemy wystawić wyłącznie na dane właściciela rezerwacji.

Tak, możemy przyjąć jedno małe dziecko przed ukończeniem drugiego roku życia jako piątą osobę w Apartamencie lub dziesiątą w Domku, pod warunkiem wypożyczenia łóżeczka dziecięcego na czas pobytu. Opłata za wypożyczenie łóżeczka wskazana jest w Cenniku. Wiek dziecka nie może jednak przekraczać 2 lat.

Nie, wyłącznie właściciel vouchera jest osobą uprawnioną do założenia rezerwacji z jego użyciem. W przypadku wykupienia usługi Zmiany Danych możliwa jest zmiana właściciela na dokonanej rezerwacji.

Nie jest to możliwe, ponieważ informacji o rezerwacjach i voucherach udzielamy wyłącznie ich właścicielom.

Ośrodki Holiday Park & Resort

Tak, sieć WiFi jest dostępna. Informację o haśle można otrzymać w Recepcji Ośrodka przy zameldowaniu.

Woda w basenach zewnętrznych jest podgrzewana w sezonie letnim: od 01.06 do 30.09.

Dwa Ośrodki Holiday Park & Resort posiadają kryte baseny: Rowy i Pobierowo. Pozostałe Resorty dysponują basenami zewnętrznymi, dostępnymi w sezonie wiosenno-letnim.

Tak! Mapę każdego naszego Ośrodka znajdziesz tutaj. Po przejściu na stronę rezerwacji wybierz losowy termin, a następnie Ośrodek i typ lokalu.

Litery są oznaczeniem kondygnacji – A to parter, B to pierwsze piętro, C to drugie piętro, a D oznacza trzecie piętro.

Na terenie Ośrodków akceptujemy małe zwierzęta do 10kg. Opłata za dobę pobytu zwierzęcia dostępna jest w Cenniku. Zalecamy zgłoszenie pobytu zwierzęcia przy zakładaniu rezerwacji ze względu na to, iż posiadamy Domki oraz Apartamenty dla alergików, w których pobyt zwierzęcia jest niemożliwy lub obarczony dodatkową opłatą za dezynsekcję. Aby mieć pewność, iż wybrany lokal może przyjąć zwierzę, pobyt zwierzęcia należy zgłosić w momencie zakładania rezerwacji. W przypadku, gdy waga psa będzie przekraczała 10 kg, właściciel zwierzęcia nie będzie mógł się z nim zameldować w Recepcji. Bardzo prosimy o przestrzeganie tego zapisu, aby nie narażać się na niedogodności związane z brakiem możliwości przyjęcia dużego psa na teren obiektu HPR.

Opłata za psa ujawnionego podczas pobytu w Ośrodku, niezgłoszonego wcześniej przy zakładaniu rezerwacji lub podczas zameldowania, wynosi 129 zł za każdy dzień pobytu zwierzęcia w Ośrodku.

Szczegółowe zasady dotyczące pobytu ze zwierzętami w resortach HPR można znaleźć tutaj.

Tak, dmuchańce dostępne są dla dzieci bez limitu w ramach pakietu VIP, natomiast poza pakietem są płatne – informację o dokładnej cenie otrzymają Państwo od obsługi Ośrodka w trakcie pobytu. Dmuchane zjeżdżalnie dostępne są sezonowo oraz w zależności od warunków atmosferycznych.

Małpie gaje dostępne są we wszystkich Ośrodkach nadmorskich.

Tak, siłownia zewnętrzna znajduje się w każdym naszym Ośrodku (w Ośrodku w Rowach są dostępne tylko drążki do ćwiczeń). W Resorcie w Mielnie posiadamy również siłownię wewnętrzną.

Tak, w wybranych Ośrodkach. Informacji o cenie skorzystania z pralni udzielamy na miejscu w trakcie pobytu.

W sieci Holiday Park & Resort w czterech lokalizacjach posiadamy Restauracje z opcją wyżywienia w formie śniadań oraz obiadokolacji serwowanych jako szwedzki stół. Są to: Pobierowo, Rowy, Mielno oraz Ustronie Morskie.

W Ośrodku Uzdrowisko Cieplice Zdrój dostępne są wyłącznie śniadania w formie bufetu.

Wszystkie resorty bez wyjątku posiadają na swoim terenie Bistro, w którym mogą Państwo zakupić pojedyncze dania obiadowe, dania kuchni typu ‘fast food’, słodkości w Słodkich Kącikach oraz dania śniadaniowe w lokalizacjach nieposiadających Restauracji. Poza sezonem w Rowach i Pobierowie Bistro jest nieczynne; skrócona oferta Bistro jest w tym okresie dostępna w Kawiarni.

Aktualne menu Bistro oraz Kawiarni Resortów nadmorskich dostępne jest tutaj

Aktualne menu Bistro oraz Kawiarni Resortu w Cieplicach dostępne jest tutaj.

Wszystkie nasze Ośrodki nadmorskie znajdują się bardzo blisko plaży! Pobierowo 390m, Niechorze 500m, Kołobrzeg 500m, Ustronie Morskie 450m, Mielno 100m, Rowy 500m.

Tak! W Ośrodkach w Ustroniu Morskim, Mielnie, Kołobrzegu i Niechorzu animacje odbywają się od kwietnia do października. W Ośrodkach w Rowach, Pobierowie i w Uzdrowisku Cieplice Zdrój animacje trwają cały rok!

W zależności od pogody animacje odbywają się na świeżym powietrzu lub w Kawiarni.

Plan animacji zmienia się cyklicznie. Aktualny plan jest zawsze dostępny na oficjalnym fanpage’u Holiday Park & Resort na Facebooku – tutaj.

Oczywiście! Wszystkich Gości z zewnątrz zapraszamy zarówno do Restauracji, jak i Bistro.  W Recepcjach naszych Ośrodków dowiedzą się Państwo wszystkich szczegółów dotyczących wstępu do Restauracji i Bistro.

Tak. Bilet wstępu do strefy basenowej należy zakupić w Recepcji i poruszać się po Resorcie z otrzymaną w ramach wstępu opaską. Informacja o cenach biletów jest dostępna w Recepcji.

Gastronomia

Śniadanie w wysokim sezonie wydawane jest w godzinach 8:00-11:00, a obiadokolacja w godzinach 15:00-18:00. Godziny wydawania posiłków mogą być skracane lub wydłużane zależnie od obłożenia Resortu. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo w Recepcji każdego Ośrodka.

Aktualny cennik wyżywienia dostępny jest tutaj.

Jasne! Nasi Subskrybenci cieszą się stałą zniżką aż 10% na wyżywienie zakupione do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu, a w ofercie Vouchera Wyjazdowego zniżka dla Subskrybentów wynosi aż 25%! Więcej o ofercie Subskrypcji przeczytasz tutaj.  Wymienione promocje nie łączą się.

Tak, pod warunkiem, iż dany voucher obejmuje również zakup wyżywienia w Restauracji Ośrodka.  

W przypadku chęci skorzystania z vouchera „Podwójna Radość” na wyżywienie należy zgłosić to przed wykorzystaniem i zakupić wyżywienie dopiero na miejscu.

W przypadku promocji „Podwójna Radość 2024” oraz „Podwójna Radość 2025” zakupów z oferty gastronomicznej można dokonywać wyłącznie w pozostałych punktach gastronomicznych, takich jak np. Bistro, Kawiarnia. Vouchery te nie obejmują oferty wyżywienia z Restauracji Ośrodka.

Tak, płatność voucherem może być wykorzystana przy kilku rezerwacjach.

W przypadku dodania więcej niż 1 vouchera „Podwójna Radość” tego samego typu do rezerwacji, całość zakupów rozliczymy najpierw z jednego vouchera aż do wykorzystania na nim całości środków, a następnie pobierzemy środki z kolejnego vouchera.

Prosimy, by mieć na uwadze, iż do rezerwacji możemy dołączyć tylko jeden typ vouchera gastronomicznego jednocześnie, np. „Podwójna Radość”, „Podwójna Radość 2024”, „Podwójna Radość 2025”, „Doładowanie Smaku” itp. Aby dodać kolejny voucher gastronomiczny, należy w pierwszej kolejności wykorzystać w całości poprzedni voucher dodany do tej samej rezerwacji.

W przypadku posiadania vouchera „Podwójna Radość” ze starszych promocji Goście mogą nim opłacić wyżywienie oraz skorzystać z Restauracji i dopiero następnie będą mogli „podpiąć” do rezerwacji drugi, nowy voucher gastronomiczny, z którego środki będą wykorzystane na zakupy w Barze, Bistro, Kawiarni czy Słodkim Kąciku.

Skorzystanie z vouchera „Podwójna Radość” oraz „Doładowanie Smaku” jest możliwe w Restauracji, Kawiarni, Bistro, Beach Barze oraz Słodkim Kąciku.

Skorzystanie z vouchera „Podwójna Radość 2024” oraz „Podwójna Radość 2025” jest możliwe wyłącznie w Kawiarni, Bistro, Beach Barze oraz Słodkim Kąciku.

Niestety nie. W ramach jednej rezerwacji całe wyżywienie musi zostać opłacone jedną formą zapłaty: albo voucherem „Podwójna Radość”, albo wpłatą pieniężną.

Nie, vouchery gastronomiczne nie łączą się z innymi promocjami.

Do 31.03.2024 można było zakupić voucher „Podwójna Radość 2025”. Obecnie w ofercie dostępny jest voucher „Strzał w Dziesiątkę”. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszą Infolinią pod numerem + 48 735 200 800 w celu zakupu oraz uzyskania więcej informacji na temat vouchera.

Pozostałe vouchery gastronomiczne nie są już dostępne w naszej ofercie.

Oferta Bistro i Kawiarni Resortów nadmorskich oraz ich menu dostępne są tutaj.

Oferta i menu Bistro oraz Kawiarni w Cieplicach dostępne są tutaj

Jest to oferta poglądowa. Menu oraz ceny mogą ulec zmianie.

Wejście jest jednorazowe, natomiast obowiązuje zasada: „Jesz, ile chcesz!”.

Restauracja oferuje jedzenie w systemie „Jesz, ile chcesz”, więc każdy Gość na pewno zaspokoi swój apetyt na miejscu. Nie ma możliwości zabierania jedzenia ze sobą „na później”.

Voucher „Strzał w Dziesiątkę”

W ramach promocji oferujemy naszym Gościom możliwość zakupu vouchera do wykorzystania na gastronomię, w ramach którego wpłata pozwala na zakupy o wartości o 10% wyższej niż dokonana wpłata w Recepcji HPR lub u Opiekuna Klienta, czyli np. wpłata w wysokości 1 000 zł pozwoli na dokonanie zakupów o wartości 1 100 zł.

Voucher można zakupić wyłącznie w trakcie trwającego pobytu w Ośrodku – w Recepcji lub u Opiekunów Klienta na terenie Resortu.  

Voucher można wykorzystać w dowolnych punktach gastronomicznych w naszych Ośrodkach, tj. w Bistro, Kawiarni, Beach-Barze, Słodkim Kąciku, a także na zakup wyżywienia w Restauracji. W przypadku skorzystania z takiej opcji całość zamówionego wyżywienia powinna być opłacona z vouchera. Nie ma możliwości opłacenia jednej części wyżywienia voucherem, a drugiej w inny sposób.

Nie, Voucher „Strzał w Dziesiątkę” oferujemy naszym Gościom wyłącznie na miejscu w Ośrodku w trakcie trwającego pobytu.

Voucher należy wykorzystać w całości w ramach rezerwacji pobytu, w trakcie którego został zakupiony. Niewykorzystanej kwoty nie można przenieść na inny pobyt lub wykorzystać w późniejszym czasie w ramach kolejnej rezerwacji.

Minimalna wartość zakupionego vouchera to 500 zł. Każda wpłata pozwala na zakupy o wartości o 10% wyższej niż dokonana wpłata we wszystkich punktach gastronomicznych HPR.

Zameldowania i wymeldowania

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 i od tej godziny Gościom udostępniane są Domki i Apartamenty. Gość może jednak zameldować się przed godziną 16:00 online lub w Recepcji Ośrodka.  Zachęcamy do meldunku online w celu skrócenia procesu obsługi. Koniec doby hotelowej przypada na godzinę 10:00 i do tej godziny należy opuścić lokal i się wymeldować.

Goście posiadający wykupiony pakiet aVIP mogą zameldować się już od godziny 13:00 i wymeldować do godziny 12:00.

Istnieje możliwość wcześniejszego zameldowania od godz. 13:00 za dodatkową opłatą, której wysokość jest podana w Cenniku. Usługa jest sprzedawana i realizowana w miarę dostępności lokalu. Decyzję o możliwości wcześniejszego zameldowania podejmuje Recepcjonista w Ośrodku po weryfikacji, czy lokal jest już przygotowany, a także Opiekun Klienta w Ośrodku. W celu wykupienia usługi Wcześniejsze Zameldowanie należy skontaktować się z Recepcją Ośrodka. Nie ma możliwości uwzględnienia usługi Wcześniejsze Zameldowanie w rezerwacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta ani przez system rezerwacji internetowych.

Wcześniejsze Zameldowanie od godziny 13:00 oraz Późniejsze Wymeldowanie do godziny 12:00 są dostępne jako dodatkowe udogodnienia przy zakupie pakietu ulepszeń VIP.

Meldunek online, czyli uzupełnienie danych Gości oraz dokonanie niezbędnych dla zameldowania wpłat, takich jak opłata klimatyczna i eksploatacyjna, może odbyć się poprzez aplikację Holiday Park & Resort lub przez naszą stronę www.holidaypark.pl.

Zachęcamy do wcześniejszego meldunku online, aby przyspieszyć proces zameldowania w Recepcji Ośrodka.

Niezależnie od meldunku online, po przyjeździe należy obowiązkowo zgłosić się do Recepcji Ośrodka w celu okazania dokumentu tożsamości oraz odebrania opasek umożliwiających dostęp do lokalu.

Wymeldowanie zdalne możliwe jest za pośrednictwem naszej aplikacji. Zachęcamy do skorzystania z tej opcji. Pomoże to uniknąć oczekiwania w kolejce w Recepcji.     

Aplikację można pobrać tutaj.

Przyjeżdżając wcześniej w dniu zameldowania mają Państwo możliwość korzystania z atrakcji znajdujących się na terenie Ośrodka w oczekiwaniu na zameldowanie do zarezerwowanego lokalu.

Proszę mieć na uwadze, iż korzystanie z voucherów gastronomicznych będzie możliwe dopiero od momentu faktycznego zameldowania się w Recepcji Ośrodka.

Jeśli właściciel rezerwacji dokona meldunku online, goście mają możliwość odbioru opasek magnetycznych, którymi można otworzyć drzwi do Domku lub Apartamentu.

Właściciel rezerwacji musi jednak pojawić się w Recepcji Ośrodka, by sfinalizować meldunek. Za ewentualne szkody powstałe w okresie nieobecności właściciel ponosi pełną odpowiedzialność.

Przyjazd w godzinach nocnych należy uprzednio zgłosić na Infolinii lub pod numerem telefonu do Recepcji danego Ośrodka. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia nasi pracownicy skontaktują się z Państwem w celu ustalenia miejsca i sposobu przekazania opasek.

Nie, wystarczy dowód osobisty posiadacza vouchera.

Nie, nie ma takiej potrzeby.

Kaucja zwracana jest w terminie do 14 dni od zakończenia pobytu. Jeśli kaucja była przelewana przez serwis Przelewy24, to nastąpi automatyczny zwrot środków na konto.

Liczniki posiadają odczyt zdalny, więc nie ma konieczności odczytu w obecności pracownika. W systemie znajdują się informacje o rzeczywistym zużyciu, jakie widoczne jest na liczniku w momencie zameldowania i wymeldowania, dlatego też nie ma potrzeby fizycznego zerowania liczników dla każdej rezerwacji.

Wyposażenie lokali

Tak, suszarka znajduje się na wyposażeniu Domków oraz Apartamentów.

Nie. 

Nie.

Lodówka | płyta indukcyjna | okap kuchenny | czajnik elektryczny | komplet naczyń i sztućców | komplet garnków i patelni | zestaw podstawowych przyborów kuchennych.

Istnieje też możliwość wypożyczenia mikrofalówki, grilla elektrycznego bądź ekspresu do kawy w atrakcyjnej cenie. Cennik udoskonaleń znajdą Państwo tutaj.

Pościele znajdują się na wyposażeniu zarówno Domków, jak i Apartamentów, ręczniki zaś można wypożyczyć na czas pobytu za dodatkową opłatą wskazaną w Cenniku.

Wyposażenie łazienki to toaleta, umywalka, prysznic, lustro oraz szafka i suszarka do włosów.

Istnieje możliwość wypożyczenia krzesełka dziecięcego, łóżeczka oraz wanienki.

Nie. 

Tak.

Działanie voucherów

Upewnij się, że numer vouchera został prawidłowo przepisany. Zwróć szczególną uwagę na rozróżnienie małych i wielkich liter oraz różnicę pomiędzy „0” i „O”.

Jeśli kod vouchera jest poprawny, sprawdź, czy termin, w którym próbujesz założyć rezerwację, nie jest jednym z terminów specjalnych oraz czy nie wykracza poza zakres terminów, jakie obejmuje dany voucher. Szczegółowe zasady dotyczące wykorzystania voucherów znajdziesz tutaj.

W przypadku voucherów firmowych upewnij się, że voucher został wcześniej aktywowany za pośrednictwem BOK.

Ten komunikat oznacza, że dane osobowe wprowadzone w polu „Imię i nazwisko” podczas zakładania rezerwacji nie zgadzają się z danymi osobowymi na voucherze. Upewnij się, że dane osobowe w rezerwacji należą do właściciela vouchera oraz że są poprawne. Jeśli problem nadal występuje, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub pod numerem +48 735 200 800.

Aktywacji można dokonać na naszej Infolinii lub drogą mailową pod adresem [email protected]

Aktywacji vouchera telefonicznie może dokonać jedynie właściciel vouchera.

Liczba voucherów potrzebna do założenia rezerwacji w terminach specjalnych jest wskazana tutaj w module dotyczącym Terminów Specjalnych. 

Systemem 3+3 lub 3+2 objęte są wyłącznie vouchery z Pakietu Pobytów, Vouchery Firmowe i Vouchery Hurtowe. Aby uzyskać szczegóły dotyczące wykorzystania voucherów w ww. systemie, zachęcamy do zapoznania się z regulaminem zakupionego vouchera, gdzie znajdą Państwo wszystkie niezbędne informacje.

System 3+3 lub 3+2 umożliwia wykorzystanie vouchera odpowiednio na dwa pobyty trwające dwa razy po 3 doby hotelowe lub na dwa pobyty trwające 3 oraz 2 doby hotelowe. W zależności od rodzaju vouchera, założenie rezerwacji w ramach systemu może być dodatkowo płatne.

Szczegóły dotyczące możliwości podziału voucherów w systemie 3+3 lub 3+2 uzyskają Państwo podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 735 200 800 lub po zapoznaniu się z regulaminami voucherów na stronie https://holidaypark.pl/regulaminy.

Pozostałe rodzaje voucherów – np. vouchery za polecenie, z Subskrypcji itp. – nie są objęte tym systemem.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twój problem? Skontaktuj się z nami! Skontaktuj się z nami!
Domki nad morzem Domki nad morzem Domki nad morzem Domki nad morzem Domki nad morzem Domki nad morzem