Doba rozpoczyna się o godzinie 16:00 i od tej godziny Gościom udostępniane są Domki i Apartamenty. Gość może zameldować się przed godziną 16:00 online lub w Recepcji Ośrodka. Koniec doby hotelowej przypada na godzinę 10:00 i do tej godziny należy się wymeldować. Zachęcamy do meldunku online w celu skrócenia procesu obsługi.
Goście posiadający wykupiony pakiet VIP mogą zameldować się już od godziny 13:00 i wymeldować do godziny 12:00.
Tak, aby założyć rezerwację przez stronę należy wejść na https://rezerwuj.holidaypark.pl/, a następnie wybrać termin, Ośrodek oraz rodzaj zakwaterowana i podążać za wskazówkami. Wyjątek stanowią rezerwacje w terminach specjalnych lub w ramach specjalnych promocji, których można dokonać wyłącznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 735 200 800.
Nie, konsultanci BOK dysponują dokładnie takimi samymi terminami, jakie są widoczne w systemie rezerwacji na stronie https://rezerwuj.holidaypark.pl/.
Domek przeznaczony jest dla 9 osób, w tym maksymalnie 6 osób dorosłych. W przypadku Apartamentu są to 4 osoby, w tym maksymalnie 3 osoby dorosłe. W Domku dostępne są dwie sypialnie na górze i rozkładana sofa w salonie, a w Apartamencie znajduje się łóżko dwuosobowe oraz rozkładana sofa w salonie.
Lokal zostanie przydzielony automatycznie, a jego numer zostanie wskazany podczas zameldowania w Recepcji. W przypadku automatycznego przydziału lokalu podczas składania rezerwacji nie ma możliwości otrzymania z wyprzedzeniem jego numeru.
Zachęcamy do wykupienia opcji wyboru obiektu w cenie dostępnej w Cenniku, jeśli zależy Państwu, aby Domek lub Apartament znajdował się np. blisko restauracji lub innych punktów gastronomicznych albo miał bezpośredni widok na place zabaw.
Domyślnie po założeniu rezerwacji w systemie przypisujemy do niej jedną dorosłą osobę – właściciela rezerwacji.
Listę Gości można edytować, korzystając z naszej aplikacji mobilnej przed lub w czasie meldunku online, a także podczas zameldowania w Recepcji. Liczba Gości zostanie wtedy zaktualizowana o wszystkie wskazane przez Państwa osoby dorosłe (z uwzględnieniem limitów: maksymalnie 6 osób dorosłych w Domku i maksymalnie 3 osoby dorosłe w Apartamencie).
Na opłaty składają się: opłata za nocleg, opłata za przygotowanie lokalu, opłata za media, opłata eksploatacyjna, opłata klimatyczna oraz opłaty za wybrane przez Państwa udoskonalenia. Do wpłat doliczana jest kaucja zwrotna, której rozliczenie następuje maksymalnie do 14 dni po zakończeniu pobytu
Kaucja jest zabezpieczeniem dla Holiday Park & Resort na wypadek ewentualnych szkód wyrządzonych przez Gościa podczas pobytu w Apartamencie lub Domku. Kwotę wpłaconej kaucji można też rozliczyć na wykorzystywane podczas pobytu w Ośrodku zakupy w Barze, Bistro, Beach Barze oraz Kawiarni, a także w wybranych automatach w strefie gier. Na koniec pobytu z kaucji pobierana jest opłata za media, za ewentualne powstałe szkody oraz nieuregulowane podczas pobytu zakupy.
Z kaucji nie można wykupić wyżywienia w Restauracji. Nie służy ona także do opłacania udogodnień takich, jak np. parking, grill, opłata za zwierzę itp.
Wystawienie faktury VAT na firmę możliwe jest dla rezerwacji:
- standardowych bez bonów turystycznych;
- z wykorzystaniem vouchera z Pakietu Pobytów (tylko na NIP firmy wskazany przy zakupie danego Pakietu Pobytów);
- z wykorzystaniem vouchera firmowego (na dowolny NIP wskazany w procesie rezerwacji);
- z wykorzystaniem vouchera hurtowego (tylko na NIP firmy wskazany przy zakupie danego pakietu voucherów hurtowych).
Wystawiamy jedną fakturę VAT do jednej rezerwacji. Chęć otrzymania faktury na firmę należy zgłosić przed rozpoczęciem procesu rezerwacji w BOK lub wskazać dane na stronie. Fakturę imienną możemy wystawić wyłącznie na dane właściciela rezerwacji.
Tak, możemy przyjąć jedno małe dziecko przed ukończeniem drugiego roku życia jako piątą osobę w Apartamencie lub dziesiątą w Domku, pod warunkiem wypożyczenia łóżeczka dziecięcego na czas pobytu. Opłata za wypożyczenie łóżeczka wskazana jest w Cenniku. Wiek dziecka nie może jednak przekraczać 2 lat.
Nie, wyłącznie właściciel vouchera jest osobą uprawnioną do założenia rezerwacji z jego użyciem. W przypadku wykupienia usługi Zmiany Danych możliwa jest zmiana właściciela na dokonanej rezerwacji.
Nie jest to możliwe, ponieważ informacji o rezerwacjach i voucherach udzielamy wyłącznie ich właścicielom.